Set van 6 Cowboy Rik-boeken. AVI M3 t/m E4Een paard voor RikGoudkoortsDe bizonjagersSpookstadDe bankroofDe ramp van Goudgroef
Alle delen over Cowboy Rik in het Wilde Westen. Herkenbaarheid en humor, om dóór te lezen van AVI E3 naar AVI M4.
Afbeelding | Binding | Titel | Artikel | ISBN / EAN | Prijs | Bestel | ||
Ramp van Goudgroef - Cowboy Rik | MNBBOE003 | 9789043704649 | € 12,95 | |||||
Leeftijd 7-9 Jaar van uitgave 2016 Omvang (pagina's) 48 Uitvoering hardback Omschrijving uitgebreid Een grote groep helpers vertrekt naar Goudgroef. Rik mag niet mee, omdat hij te jong is. Hij baalt. Opeens komt zijn paardje Kik hem halen. Kik maakt het gevaar-teken met zijn hoef. Wat bedoelt hij daarmee? Rik besluit achter de helpers aan te gaan. Al snel haalt hij de mannen in. Ze worden bedreigd door gevaarlijke Koki-indianen. Zal het Rik lukken zijn vrienden te redden? En zijn ze daarna nog op tijd om de mijnwerkers te bevrijden? Voor kinderen die moeite hebben met lezen vanaf 8 jaar. 48 pagina's. Leeftijd 7-9 Avi AVI-M4 € 12,95 |
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl
Leerlooierstraat 6
4871 EN Etten-Leur
Nederland
+31 (0)76 205 01 00
service@schoolsupport.nl